Beach Boys – első benyomás


Már régóta terveztem, de vártam vele a jobb időig, mert hát ez egy tipikus summer dorama, meleggel, tengerrel és vakációzással. Igaz, hogy még csak tavasz van, de az időjárási viszonyokat ismerve úgyis mindjárt 30 fok lesz… Na, de hogy az első részről is írjak:

1. Történet: Jól kezdődik, van két srác, akinek eléggé befuccsolt, sehová sem tartó az élete, úgy döntenek, lemennek a tengerhez, persze külön-külön, nem is ismerik egymást, mígnem ez megváltozik. A karakterek zseniálisak, Sakurai Hiroumi a folyton dumáló, totál extrovertált, nagyon laza srác. Én húsz perc alatt beleszerelmesedtem 🙂 Suzuki Kaito inkább az ellentéte, nem túl laza, morcos-mérges, mégis azért jó fej. Szóval ők ketten ugyanott szállnak meg, és el is kezdődik a barátságuk.

2. Színészek: Egy szavam se lehet, már ami a két főszereplőt illeti. Sorimachi Takashi zsenilális, épp úgy mint a GTO-ban. Mást még nem láttam tőle, de ezen egyre inkább érzem, hogy változtatni kell. Takenouchi Yutakával sincsen szoros kapcsolatom, csupán a Long Vacationban lévő szerepe alapján tudom megítélni. De egy rész alapján itt most egészen más karaktert mutat és annyira, hogy rá se ismertem, hogy ugyanaz a színész, pedig itt csak egy évvel idősebb, mint ott! Hirosue Ryoukót kell még megemlíteni, akiről egyelőre nem tudom eldönteni, hogy kedvelem-e, majd nyilatkozom a végén erről.

Az első rész egyébként több mint egy órás volt, mégsem tűnt túl soknak. Kíváncsi leszek merrefelé alakul a történet, mert azért a 12 rész eléggé soknak tűnik, de jókat olvastam róla, kellemes kis nyugis nyári doramára számítok. Plusz tagadhatatlan, hogy a bromance vonal is nagyon megkapó 😀

Te mit gondolsz?