It Started with a Kiss 惡作劇之吻 – első benyomás


Belekezdtem az első tajvani sorozatomba is. Mert szeretek egyszerre legalább tíz doramát nézni 😀 Már a 4. percnél szimpatikus volt, tetszik. A japán 2013-as remake-től jutottam el hozzá egyébként. Bár persze előtte is terveztem megnézni, de most lett hozzá igazán kedvem.

1. Történet: az összeköltözős doramák rabja vagyok, ezt asszem most már tényleg kijelenthetem. Tetszett az egész alapötlete a történetnek, meg olyan új érzés egy más nyelvű sorozatot nézni, tiszta újdonság varázsa az egész 🙂 A mandarin nyelvről sem tudok sokat, de első hallásra ez is izgalmas, találtam pár hasonló szót a japánnal (pl a könyvtár), de egészen más hangzású. Ezt megtanulni viszont nem fogom, az fix 😀 Na de hogy a történetről is írjak: a karaktereket is bírom eddig, főleg a főszereplőinket, elég jól működik a kémia is. Jó kis “lovey-dovey” hangulat lett már rögtön a második részben (igen, az első benyomás az első két rész alapján íródik most).

2. Színészek: szimpatikusak, a főszereplő lányt játszó hölgyemény nem egy gyönyörűség, de annál szimpibb (Egyébként nagyon hajaz Ishihara Satomira!). A hideg szupersztár kölyöktől féltem, de aztán az első rész végén lévő pakolós jelenetnél rögtön levett a lábamról.

Szóval összességében abszolút pozitív az élmény, rég néztem már olyan sorozatot, ami elsőre rögtön így tetszett. Remélem, marad a színvonal is, majd meglátjuk. Mindenesetre első tajvani doramának remek választás volt. Gratula Tíci! 🙂