Shokojo Seira 小公女セイラ – első benyomás


Azt hiszem, túlságosan is elhatárolódtam mostanában a romantikus doramák mellett, és mivel kezdtem úgy érezni, hogy picit már sok, valami pihentető, könnyed sorozatot akartam keresni. A Shokojo Seira mellett döntöttem, bár az első rész alapján egyáltalán nem könnyed, na és persze itt is a potenciálisan alakulni látszó szerelmi szál köt le leginkább…

1. Történet: Seira az apukájával él Indiában, igazi millás hercegnő, aztán úgy dönt, hogy Japánba jön iskolába, ahol az anyukája is tanult. Nyálas búcsújelenetek, szinkronizált indiai színészek, majdnem 10 perc után abbahagytam… de aztán Seira belép az iskolába, nyalják a seggét, bár persze máris van pár csaj, aki fúj rá. Az igazgatónő már az anyját is utálta, így őt is. Seira mindenesetre az egyik legidegesebb MarySue karakter, akit valaha láttam, nagyon nehéz lesz megszeretni és azonosulni vele, már most látom… Viszont ott van Kaito, akivel kilátásban van egy szerelem, és drámázó romantikus lelkem már tök jó jeleneteket írt erre a részre 😀

2. Színészek: Shida Mirai oké, bár a romantikázásától félek, az már a 14 Sai no Hahában sem ment neki. Hayashi Kentót láttam már az Arakawában, ott szerettem Rikuként, itt majd meglátjuk. A lányok egyébként idegesítőek, plusz az összes többi karakter is.

Hát, nem vagyok elragadtatva, de még nem adom fel, annyira nem volt rossz. Bár első résznek a másfél óra igen hosszúnak tűnt, nem tudom, hogy az 50 perceket minek fogom érezni, de remélem izgalmasabb lesz, mert egyelőre sok az unalmas üresjárat…