Shokojo Seira – 小公女セイラ


Shokojo_SeiraAdatok:

Részek: 11

Sugárzás: 2009 ősz

Dalok:

UVERworld – Kanashimi wa Kitto 

Infó még a sorozatról: itt és itt

Történet:

A magyarul ha jól tudom A padlásszoba kis hercegnője címen futó könyv doramás változata. Erről fogalmam sem volt, míg el nem kezdtem. Ezelőtt el akartam olvasni a könyvet, most már nem biztos… Mindenesetre annyi a történet, hogy Seira gazdag, mégis kedves és jó mindenkihez, aztán visszatér japánba, abba az iskolába, ahol anyukája tanult. Csakhogy apja meghal, ő meg nem tanulhat ott, csupán megtűrik, mint az egyik személyzeti tagot. Épp elég dráma és szenvedés…

Karakterek:

Seira naiv és hányingerkeltően kedves karaktere szörnyű volt. Tudom, ez egy mese, és úgy is kellene hozzáállni talán, de képtelen voltam. egész végig azon gondolkoztam, hogy mennyire nem maradna életben a való világban egy ilyen kiscsaj.

Kaito kun cuki volt, és asszem ő egy egészen szerethető karakter is.

Az igazgatónő a főgoni, mégis ő volt az egyik legnormálisabban felépített karakter, bár volt pár ellentmondás a viselkedésében néha, de azért eléggé élettelivé sikerült alakítani, még néha a főszereplőnél is jobban kedveltem.

A legtöbb szereplő egyébként kisarkított, pont úgy viselkedik, ahogyan kell, a jók eredendően jók, a gonoszak pedig álnokok és mesterkednek.

Szereplőgárda:

Shida Mirai szerintem egy rendben lévő színésznő, itt meg amúgyis csak 16 éves volt, és ahhoz képest tényleg ügyesen megoldotta.

Hayashi Kento nagyon érdekes, nem gondolnám, hogy túl nagy tehetsége van a színészethez, mégis van egy fajta aurája, ami miatt érdekessé válik.

A lányok legtöbbjét játszó színésznőcske/lányka átlagosnak volt mondható. Meg úgy igazából mindenkire elmondható, hogy a szerepe nem követelt hű de nagy színészi képességeket.

Pozitívumok:

– A szerelmi szál: abszolút a legnagyobb pozitívum, ezért néztem végig!

Negatívumok:

– Mese: nekem nem jött be itt ez a nagyon erőltetett meseiség

– Sablonok: de mennyi, a szereplők, a történet, a döntések…

– Emiko: az igazgatónő húga, hát én ezt a nőt két kezemmel meg tudtam volna fojtani, voltak olyan jelenetek, amelyeket áttekertem, mert nem bírtam látni és hallgatni

– A nyál: ez a cukorhabos hercegnőduma nekem eléggé hányingerkeltő volt

– SPOILER A hatodik rész volt a legrosszabb, amikor Seira lecseszi a csajt, aki letagadja az apját, a többi lány nem áll ki Seira mellett, mondván, hogy milyen jogon szól bele mások életébe. Hát ez nekem már túl sok volt! SPOILER

És még sok más, nincsen kedvem még többet sorolni, hátha elveszem valakinek a kedvét 😀

Amit tanultam belőle:

– Ráébredtem, hogy felnőttem. Vagy csak ennyire nem sikerült elkapni ennek a könyvnek és a mesének a lényegét? Remélem inkább az utóbbi!

Értékelés:

3/10

Te mit gondolsz?