49 Days – 49일 – első benyomás


Egyre inkább kezdtem úgy érezni, hogy valami más nyelvűre is szükségem van, nem csak japánra, így át ebbe kezdtünk bele anyuval.  Csak miután elkezdtem nézni, akkor gondoltam bele, hogy ez is testcserélős lesz, de hát ez most így alakult. Azért egyáltalán nem ugyanaz a kategória!

1. A történet: Sin Ji Hyeon autóbalesetet szenved, csakhogy a halála nem volt megtervezve, így lehetőséget kap, hogy visszatérjen. Cserébe 49 nap alatt meg kell szereznie három ember igaz könnyét, amit érte hullatnak. Szerintem izgi!

2. A színészek: Mivel maroknyi koreai színészt és színésznőt ismerek csak, nincsen előzetes tapasztalatom egyikükről sem. A Sin Ji Hyeont játszó színésznő egy porcelánbaba, nagy szemek, piros ajkak, pipaszár lábak és hullasápadtság, szegényemnek tényleg túl sok lehetett már a plasztika (gonosz vagyok, tudom). A színészi képességekről még nem szívesen nyilatkozom, de átlagosnak tűnik. A szegény lányt játszó színésznő (bocs mindenkitől, de ezek a koreai nevek totál nehezen mennek nekem) sokkal szimpibb, nem csak alapból kinézetre, hanem tehetség szempontjából is, pedig az első részben jóformán semmit sem láttunk, de amikor elmosolyodott, az azért hatásos volt.  Han Kangot és Min Hót totálisan összekeverem, ezek ugyan úgy néznek ki!  😀 Az Időzítőt játszó srác megjelenésének pillanatában viszont először éreztem azt, hogy a szemeimet is kényeztetik. Addig nagyon untam, majdnem le is nyomtam. De ő megmentette, és ahogy látom főszereplő lesz, hurrá!

Összességében szkeptikus vagyok, mer nagyon ritkán vagyok elégedett a romantikus sorozataikkal. Az én ízlésemnek túl sok a könny, és túl sablonosak a szereplők, szóval aki rossz, az rossz, aki jó az jó. Meg hát alapsztori, szegény lány és gazdag srác, unokatesó stb. A Japán sorozatok egészen más mentalitásúak és én azokat jobban tudom értékelni. Erről egyszer most már tényleg írok egy posztot! Na de a lényeg, hogy megfogadtam, hogy ha ez tetszeni fog, merek még több romantikus koreai doramával is próbálkozni, ha nem, akkor ráállok a nem kifejezetten szerelmes doramákra és teszek velük egy utolsó próbát (gondolok itt az Irisre vagy a City Hunterre például). Hát majd meglátjuk! Drukkoljatok, hogy tetsszen 🙂

Te mit gondolsz?